torsdag 20. desember 2012

Vårt bryllup - Del 1 - Frisøren

Det er vel på tide og fortelle litt om vår store dag også. Det er jo over 2 mnd siden nå, så da kommer det to innlegg her på bloggen i dag :)

Jeg vil starte med å skrive og vise litt bilder fra første del av dagen. Nemlig tiden hos frisøren. Jeg hadde med meg min forlover hit som også ville få fiksa hår og mack up for dagen. Veldig koselig å kunne starte dagen sammen med henne og dele denne tiden for oss selv hos frisøren.

Jeg hadde på forhånd vært på prøvetime hos frisøren sånn att vi var enige om hvordan vi skulle gjøre det.

Første trinn, rulle opp alt håret. Dette for å få litt mer volum i håret.

Så måtte dette tørke, så da fikk jeg litt tid til å bare slappe av :)

Syns nå det ble ganske så fint :P

Så var det på tide og satte i gang med selve frisyren. Vi hadde blitt enige om og sette det opp i store lokker. 

Min forlover snart ferdig med sin frisyre, som kledde henne veldig godt :)

Litt sminke må jo også på før hun var klar til å hoppe i fin kjolen :)

Får en liten titt på hvordan det begynner å bli.

Siste lokkene må på plass.

Så siste finish før frisyren er ferdig.

Så må sminken på plass før jeg også kunne ta på kjolen min :)

Kjolen på og siste detaljer som smykker må på. 

Og til slutt sjal og slør. Så var bruden klar :)

Jeg ble veldig fornøyd med hvordan frisyren og sminken ble denne dagen. Hun jeg var hos så ingen grunn til å sette opp håret i masse forskjellige frisyrer om vi klarte og bli enige og å forstå hverandre uten att dette måtte gjøres, så hadde jo ikke sett frisyren på forhånd, men jeg ble superfornøyd og ble akkurat sånn vi ble enige om og jeg så for meg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar