torsdag 13. oktober 2011

:)

Da har bloggen fått seg ett lite ansiktløft, og jeg må si meg veldig fornøyd med både malen og utseende på bloggen :)
Den fine headeren må jeg takke min kjære så mye for. Skulle jeg ha prøvd meg selv, så hadde det blitt litt mer amatør messig. Hadde jeg hatt ett program som jeg kunne å bruke å forsto meg på skulle jeg nok ha klart og få til noe selv også, men dette har jeg ikke :)

I dag har jeg vært på helsestasjonen med Iris. Helsesøster var ikke til stede på 4 mnd kontrollen, så da ble det en tur i dag og tidlig 5 mnd kontroll. Ble ingen vaksine pga dette i dag, så de får hun når vi skal tilbake på 6 mnd kontroll om ca en mnd.

Lillejenta vår begynner i hvertfall å bli stor. Veier nå 7555 g og er 62,5 cm lang :) Vokser seg stor å sterk.
Til 4 mnd kontrollen skulle vi fylle ut ett skjema og levere. Dette har vi fått resultatene av i dag, og Iris ligger innafor det hun skal på utviklingen på alle punkter, så helsesøster var fornøyd med dette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar