fredag 21. oktober 2011

Buzzador!!

For noen uker siden meldte jeg meg som buzzador, og jeg har nå fått min første kampanje :)

Jeg skal i denne kampanjen teste to produkter fra Natusan og det er Natusan® first touch bath og Natusan® first touch baby oil.  Så neste gang Iris skal bade skal vi benytte disse produktene :) 

Når man er buzzador skal man også buzze. Det vil si at man skal snakke med venner/familie/andre som også vil kunne ha nytte av produktene :) Så i tillegg til at jeg har fått produktene til meg selv har jeg også fått en pose med prøveflasker som jeg kan dele ut til andre. 

I går var jeg og Iris på knøttetreff. Jeg er med i ei gruppe på facebook hvor vi er en gjeng med maimødre som er samla. Er ei til fra samme plassen som meg i denne gruppa og hun lurte på om vi ville være med :) Koselig å hilse på andre med små også. Så jeg hadde da tenkt til å benytte anledningen til å buzze litt, men klarte selvfølgelig å glemme produktene hjemme. Men vi tenker å prøve og få dratt på dette treffet neste torsdag også, så da får vi huske produktene da :)

Syns du noe av dette høres spennende ut? Du kan også bli en buzzador.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar