tirsdag 1. november 2011

Blanda drops!!

Som tittelen sier, her blir det litt forskjellig :)

Vi var på en liten shopping runde i helga og skulle innom ett gartneri/hagesenter for å kjøpe blomst som skulle være med på gava til mamma og pappa. Dem har nemlig vært gift i 30 år i går. Så dem tok med oss og min bror med familie ut for å spise på søndag :)

Dette gartneriet har også en del produkter fra Black Designe og sambo fant det mest geniale skiltet :) Så dette måtte vi også ta med oss hjem. Vi har ikke funnet helt den rette plassen for skiltet ennå, men det skal opp på veggen en eller annen plass. Sambo syns det hadde passa bra å henge det over vogna til Iris :p

Skiltet :) Hva syns du?

Jeg har også etter at jeg ble mamma oppdaget Ebay :) Eller har jo så klart vist om Ebay før også, men aldri brukt dette. Jeg er medlem av en gruppe på facebook hvor vi er samla en god gjeng med barn født i mai 2011 og her er det mange Ebay´ere. Det starta da Iris var ca 3 mnd og vi gikk over til en annen type flaske enn hva vi brukte i starten. Kjøpte noen her, men vi trengte flere og dermed gikk turen for å sjekke opp pris på dette på Ebay. Her var det helt klart mye billigere å handle selv med frakt. Etter hvert ble det kjøpt noen andre små ting til Iris via Ebay også. Lua hun har på seg på bildene i headeren er blant annet kjøpt der. For noen dager siden fikk jeg en veldig ålreit ting. 
Iris har allerede fått to postkort og dette er ting jeg vil at hun skal få se når hun blir eldre. Men hvor lett er det å ta vare på slike ting og huske hvor man har lagt det? Det er håpløst. Dermed bestilte jeg en keepsake box i shabby chic :) Her legger ja da slike ting som vi vil ta vare på til Iris blir større og som hun kanskje vil ha glede av da :)

Syns denne var knall fin :)

Teksten på lokket :)

Jeg har også fått litt andre ting i hus i det siste også. Jeg var for en stund siden på ett PartyLite møte. Dette har jeg faktisk aldri vært på eller hørt om før. Så det var spennende. Og her har dem sykt mye fint. Produktene her er lys og lysholdere :) Og lysene har masse fantastiske lukter. 
Jeg har fått alle produktene mine uten om ett, så derfor kommer dette i ett eget innlegg når alt er i hus :)
Gled dere :) Er så mye fint der at tusenlappene fort kan få bein å løpe på :) Så stor fare for att jeg må ta på meg ett møte, men det må nok bli etter jul. 





2 kommentarer:

  1. Bra jeg ikke kjøpte skiltet likevel her om dagen da :p Holdt nemlig på å kjøpe det i julegave til dere :p
    Fint skrin du har funnet. Koselig å kunne ta vare på minnene hennes :o)

    SvarSlett
  2. Du gjorde det ja :) Flaks at du ikke kjøpte da :) Erik som oppdaget det og vi var enige med en gang at dette måtte vi bare ha :)
    Boksen skal fylles med masse vi vil hun skal kunne se på når hun blir større, og syns denne var veldig fin :) Greit med ett sted å legge ting. Man vet jo hvordan det blir ellers, legger det på ett lurt sted og borte blir det :)

    SvarSlett