mandag 7. november 2011

Hyttetur!!!

I helga har vi vært på hyttetur :) Og Iris har kost seg hos mormor og morfar.

Vi ble bedt med av ett lokalt band fra her vi bor, Section Down. Erik har i år jobba veldig mye med disse gutta. Musikkvideo er filma og produsert, samt tatt en del bilder av dem. Og nå driver dem med en julevideo :) Så derfor ville dem ha med oss på julebord på fjellet :)

Vi var på en campingplass i Sollia i Stor-Elvdal. Her skal det egentlig være snø på denne tiden av året og det var en av grunnene til at dem hadde bestilt hytter på denne plassen. Skulle filme litt sener til julevideoen her også. Men en sene måtte dem droppe da det var like dårlig med snø der oppe som det er her nede.

Vi reise oppover i 12.30 tiden. Ble noen stopp på turen da. Først for å handle litt. Så skulle vi egentlig stoppe på ei kro i Lillehammer, her stoppa de andre mens Erik og jeg tok oss en svipp tur innom strandtorget. Jeg hadde nemlig klart å glemme støvlettene mine. Og skjørt å fjellsko passer vel ikke akkurat sammen.

Vi hasta inn og sjekka oversiktskartet om hvor skobutikkene var. Var flest i 1. etg så vi gikk i en rettning og kom først til skoringen. Her fant jeg meg to par som jeg likte veldig godt mens Erik var på toalettet. Han likte også begge to, så da prøvde vi begge. Begge var gode å ha på og jeg klarte ikke å velge så da ble det like greit to par sko :)


Skoene jeg kjøpte :) Hva syns du?
Bildene er lånt fra skoringen.no

Kjappeste kjøpesenter turen jeg har hatt, men vi fikk tak i det vi trengte :)
Turen gikk videre oppover med en stopp til, før vi kom fram dit vi skulle være.

Vi fikk egen hytte og her hadde vi masse plass. Vi skulle egentlig bare ha en liten en, men siden det ikke var andre der så fikk vi en stor en istedenfor. Så her var det ett stort oppholdsrom med kjøkkenkrok, spisebord og sofakrok. Samt to soverom.

Vi måtte også hjelpe til litt med maten, da det kun var to plater i hver hytte og vi trengte 4. 
Så fra middagen og utover var vi samla i hytta til de andre hvor vi kosa oss hele kvelden og utover natten. Merker at jeg ikke er vandt til å være sent oppe lenger. Men vi holdt ut og hadde en super koselig kveld :) Live musikk fikk vi også litt av :)

Erik og jeg hadde også ett spørsmål til han som synger i bandet. Erik har vokst opp med han. Og broren hans som også er med i bandet. Men hatt en stund uten kontakt, men denne ble tatt opp igjen da dem starta å samarbeide. 

I hvertfall så har han som synger en utrolig fin stemme og han er ikke minst flink til å synge. Kanskje ikke så rart når han spiller i band.

Det vi ville spørre han om var i hvertfall om han kunne tenke seg å synge i kirka når vi skal gifte oss :) Å det ordna seg vettu. Så da er det litt mer som er i boks til den dagen :)

Søndag gjorde vi ikke så mye, spiste frokost før vi pakka sammen og reiste ned igjen :)




2 kommentarer:

  1. Stilige støvletter :) Gratulerer! Så bra at dere hadde en fin tur på fjellet. Koselig å bli bedt med på sånt. Artig at dere fikk booket solosangeren til bryllupet også! Gleder meg til å høre både stemme og hvilken/-e sang/-er dere har valgt :D

    SvarSlett
  2. Takk :) Ikke ofte det skjer at jeg bare "raser" inn i en sko butikk å finner hele 2 par sko jeg liker, så da tok vi like gjerne begge. Vanligvis ville jeg ha vært innom alle sko butikkene og kommet ut igjen med null sko, så fornøyd med handelen :)

    Veldig koselig at han ville ta på seg å synge i kirka :) Sangvalg har vi ikke snakka så mye om ennå, men Erik har ett ønske så stor fare for att det blir den :)
    Jeg er også i grunn spent på å høre han synge sangen. Blir jo noe helt annet enn den musikken han skriver selv. Blir jo ikke akkurat hard rock i kirka. Men julesangen som dem lager video til nå er jo rolig og sangen er flott og han passer også til å synge litt roligere sanger :) Så jeg tror det blir bra altså :)

    SvarSlett