tirsdag 20. mars 2012

Buzzador kampanje

Som jeg har nevnt tidligere er jeg meldt med som buzzador hos buzzador.no.
Her får man muligheten til å være med på og teste produkter og tjenester gratis. 

Jeg har nå blitt med i en ny kampanje, hvor jeg tester Bepanthen. Dette er en salve som skal være veldig fin til såre barnestumper.  

Salven kan i tillegg brukes av hele familien og pleier og forebygger rød og irritert hud. 
I tillegg til røde og såre barnerumper kan den f. eks brukes til sprukne lepper, tørre hender, ved lett solbrenthet og på brystvorter etter amming. Så jeg vil si dette er en allsidig salve som kan brukes til mye. 


Vi har nå fått testet salven en stund og jeg er superfornøyd med denne. Har kun testa den på såre barnestumper foreløpig men her er den super :)

Vi har prøvd litt forskjellige salver til dette og har egentlig ikke funnet noe jeg har vært 100% fornøyd med, men etter en smøring eller to med denne salven er stumpen fin igjen :)

Så denne anbefales på det sterkeste av meg i hvertfall :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar