torsdag 19. april 2012

Buzzador kampanje - LoveFilm

Nok en gang er det ny buzzador kampanje på gang :)
Nå har det jo vært ett par kampanjer med barne produkter. Denne gangen er det noe helt annet.
Jeg har fått være med i en LoveFilm kampanje. Her har jeg da fått 2 måneder gratis abonnement hos LoveFilm hvor jeg da får låne så mange filmer som jeg ønsker i denne perioden :)


Litt info fra LoveFilm sine sider:

Med LOVEFiLM får du filmer direkte hjem i postkassen. Vi elsker film og vår lidenskap har gjort oss til den ledende filmutleieren på nettet. 

Elkser du også film? Da kommer du til å føle deg hjemme hos oss. Vi har alt fra Adam Sandler til Antonioni, fra «Friends» til «Six Feet Under». Filmer, TV-serier og sport i en herlig blanding. Og savner du noe lover vi å gjøre vårt beste for å finne det! Du kan i tillegg lese eksklusive intervjuer og filmnyheter i vårt Magazine. 



Utforsk og nyt av ditt LOVEFiLM-abonnement:
  • Det er her du finner filmene og spillene du vi ha
  • Vi har europas største utvalg av DVD, Blu-ray, spill og TV-serier for utleie.
  • Les filmnyheter, filmtips, intervjuer, konkurranser m.m...
  • Enkelt, behagelig og smart...




Litt info om Buzzador også

Buzzador - "The social media integrator" 
Buzzador ble grunnlagt i 2005 av Pär Thunström. Konseptet er basert på den sterkeste måten å påvirke, nemlig en venns anbefaling. Vår visjon er å knytte selskapene som produserer forbruksvarer nærmere sine forbrukere, skape en direkte dialog med dem og lytte til hva de tenker om sine produkter og tjenester. Allerede fra begynnelsen av brukte vi blogger for å spre budskapet til flere mennesker. I takt med at sosiale medier har økt eksepsjonelt, har vi lansert nye produkter og integrert blogger, Facebook, Twitter, etc. i vårt tilbud.
Vår produktportefølje har vokst og kan nå møte våre kunders ønske om at Buzzador skal ta det overordnede ansvaret for bedriftens aktiviteter i sosiale medier. Buzzador har nå fem forretningsområder, alt innenfor Word of Mouth Marketing (WoMM) og Social Media Marketing (SMM). Da vi startet Buzzador hadde vi bare ett produkt, BuzzadorBUZZ. I dag har det blitt supplert med BuzzadorBLOG, BuzzadorINSIGHT og BuzzadorDEALS. Fra årsskiftet kommer vi til å lansere BuzzadorBRAND ADVOCATES som kommer til å endre markedsføringsavdelingers måte å arbeide på for alltid.
Vår viktigste ressurs er våre 250 000 medlemmer, de såkalte Buzzadorene. Det er gjennom dem vi sprer vårt budskap og det er de som får teste, buzze og fremfor alt komme med synspunkter om produkter og tjenester.
Buzzador opererer i dag over hele Norden noe som gjør oss i stand til å betjene både små lokale bedrifter og de nordiske store selskapene som ønsker å gjennomføre kampanjer i alle land samtidig. Gjennom vår allianse med BzzAgent og TRND kan vi også med en kontaktperson gjennomføre synkroniserte kampanjer i 17 land i Europa og Amerika.

Fakta

  • Sosiale medier har vokst raskt.
    I dag besøker 4 av 5 aktive internettbrukere sosiale nettverk og blogger
  • Nesten 40 prosent av de som bruker sosiale medier har tilgang til innholdet i sosiale nettverk via mobiltelefonen sin
  • IInternettbrukere over 55 år driver tilveksten av sosialt nettverk via smartphone
  • 70 prosent av voksne som aktivt bruker sosiale nettverk handler på nettet, 12 prosent mer enn den gjenomsnittlige voksne internett-
    brukeren
  • 53 prosent av alle voksne som aktivt bruker sosiale nettverk følger en merkevare, mens 32 prosent følger en kjendis
  • I gjennomsnitt over 10 globale markeder når sosiale nettverk og blogger 75 prosent av alle aktive internettbrukere
Kilde: Nielsen Marketing Study 2011

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar