fredag 3. august 2012

Bryllupsinvitasjonene :)

Da har vi endelig fått ut alle invitasjonene og jeg har tenkt til å dele med dere hvordan de ble :)

Etter å ha levert ut alle sammen, har vi fått masse positive tilbakemeldinger på dem. Alle syns dem er superfine og mener att dette må ha tatt mye tid :) Og ja, vi har brukt mye tid på dem, men det har vært artig å holde på med :) I tillegg syns jeg det er veldig ålreit og sende ut en invitasjon som er selvlaget, da får man i tillegg sitt personlige preg over det :) Klart man kan jo det om man designer og bestiller også, men kanskje ikke helt på samme måte :)

Jeg har fått god hjelp av Erik med de da :) Han har vært min kuttemester og kutta nesten alt sammen, mens jeg har montert sammen :) 

Sånn ble forsiden når den er brettet sammen :)

Forsiden da den er brettet ut :)

Og baksiden :)

Så nå blir det spennende fremover og få inn svar fra alle inviterte om de kommer eller ikke :) Noen har alt svart, men mange mangler ennå :)
Bildene som er brukt på invitasjoene er tatt av Terje som også er vår fotograf på den store dagen :)

Hva syns du om invitasjonene?



2 kommentarer:

  1. Veldig godt jobbet :) Dere har invitasjoner som speiler dere og temaet på bryllupet! Veldig fint :)

    SvarSlett
  2. Takk :) Vi ble veldig fornøyde selv :)

    SvarSlett