mandag 13. august 2012

Hytte tur og oppussing av trapp :)

I slutten av juli ble Iris og jeg med mamma/mormor og pappa/morfar på hytta :) Her hadde vi noen fine dager, været var faktisk bra også så vi fikk vært masse ut også :)

Hytta :)

Hytta er det min farmor og farfar som eier, men vi kan bruke den når vi måtte ønske. De har hatt denne hytta i mange mange år nå og når jeg var liten var vi alltid her en tur i løpet av sommerferien. De siste årene har det ikke vært like mange turer oppover så var godt å få tatt turen igjen :)

Når jeg var mindre feira jeg veldig ofte bursdagen min her oppe, noe som var veldig koselig. I år fikk jeg igjen gjort dette, så dagen ble feira med Iris, mamma og pappa :) Lasagne til middag og kake til dessert :) 

Eller gjorde vi ikke noe spesielt annet enn å slappe av og kose oss, var en tur nede i Trysil og shoppa litt. Ble igrunn mest til Iris ;)

Ny leker både av mamma og mormor & morfar :)

Koser seg ut :)

Ute på tur med mormor :)

Det var litt fra hytteturen vår, så over til trappa. Erik var jo ikke med på hytta og grunnen til dette var nettopp trappa. Han var igjen hjemme og pussa opp trappa. Dette har vi egentlig snakka på å gjøre i noen år nå, men aldri blitt gjort.
Har ikke tenkt til å skrive så mye om akkurat dette her, men lar heller bildene tale for seg :) Men en ting er i hvertfall sikker, vi har fått en helt ny trapp også er det veldig godt å endelig ha blitt kvitt all den forferdelige grønnfargen som var i gangen og trappa når vi flytta inn. 

Trappa etter litt pussing

Ferdig grunne (klosser for å vite hvilke trinn som kan tråkkes på)

Det som skal være hvitt er ferdig malt

Da må det maskeres litt før trinnene kan få litt farge også.

Trinn og rekkverk har fått seg litt brun maling. Fargen heter vistnok nøtt

Fiks ferdig og 1000 ganger penere enn den var :)

Hva syns du om resultatet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar