mandag 12. desember 2011

PartyLite

Jeg nevnte i ett tidligere innlegg att jeg hadde vært på ett PartyLite møte her i høst. På det daværende tidspunkt hadde jeg ikke fått alle produktene mine, men dette har jeg nå. Og jeg lovte å komme med ett innlegg da, så da er vel det på plass nå.
Jeg bestilte meg to produkter pluss lys til disse.
Den ene lysholderen heter Fortryllende skogholdt og er en storrøyker til votivlys. Dette er lys som smelter helt når det blir tent på.

Den andre lysholderen er til melts og telys. Denne heter Reflection lykt. Denne har en skål øvers som man legger melts i og når man da tenner telyset under smelter denne.

Både telys, melts og votivlys dufter. Så når disse brenner får man en god lukt i huset. Og det er en hel hau med forskjellige dufter å velge mellom. Så jeg bestilte esker med litt forskjellig. 
Jeg har prøvd å ta bilder av mine egne produkter, men ga opp dette, så bildene er lånt fra PartyLite sine hjemmesider.

Syns ikke produktene kommer 100% til sin rette på bildene, spesielt Fortryllende skogholdt er anda flottere i virkeligheten.

Om du vil vite litt mer om produktene og se hva PartyLite er kan du besøke hjemmesiden om du trykker her.

Syns det er så innmari mye flotte produkter her og masse mer jeg kunne tenke med, så stor fare for att det blir ett møte på meg over nyttår.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar