mandag 14. mai 2012

Oppussing på bloggen!!!

Da har bloggen fått en liten oppusing :) Noe som jeg virkelig syns var på tide :) Har jo hatt samme design siden bloggen ble opprettet. Og syns det er greit og bytte ut litt. Går jo også mot sommer nå, så greit og skifte ut høstbildene, men noe litt mer sommerlig :)

Må takke min kjære samboer for jobben med å lage ny header til meg :)
Håper dere liker det nye utseende. Kom gjerne med tilbakemeldinger :)


Avslutter innlegget med ett bilde jeg glemte og legge med i innlegget fra ferieturen vår.
I en av mange butikker vi var innom kom vi over en som hadde noen innmari fine pyntegjenstander. Og en av disse måtte bi med hjem :)

Denne har fått plass i bokhylla vår :)

2 kommentarer:

  1. Så fin oppussing! Lilla er såååå fint :)

    SV: Ja, dette plager meg mye for tiden. Litt for mye egentlig. Blir veldig frustrert til tider. Hadde ikke drømt om at dette skulle bli et problem, men ting endrer seg gitt. Jeg har kanskje den "fordelen" at jeg kun bruker Jane, og dermed blir navnet mitt kort pga. det. Og ellers presenterer jeg meg bare med Jane Berg, så om jeg endrer det til Jane Sveen så gjør ikke det stort. Likevel kan jeg hete Jane Helen Berg Sveen på papiret uten at dette skal hindre meg stort. Slik jeg ser det hvertfall..

    I ditt tilfelle forstår jeg godt at du bytter til Hansen. Enkelt og greit egentlig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Bra det faller i smak hos leserene også :)

      Det er jo forståelig da, siden du egentlig hadde bestemt deg for å kun ta hans.
      Du har jo den fordelen att du allikevel kan få det kort i det daglige siden du ikke bruker alle navnene og på papiret er det jo ikke så farlig hvor langt navnet er. Da er det jo i hvertfall med deg videre :) Jeg tror som sagt att du kommer frem til en fornuftig løsning som du blir fornøyd med :)

      Ja, syns liksom noen annet blir teit :p rett og slett :p

      Slett