torsdag 28. juni 2012

Min kreative side har trådd frem igjen!!

Min kreative side har fått puslet litt med perler igjen :)

Her for 1 - 1 1/2 måned siden fikk jeg bestilling på ett smykke av ei jeg er i terminforum med :) Hun hadde sett seg ut ett smykke i butikken min, men ønsket andre farger. Så da lagde vi det :) Her får man smykkene akkurat som man selv ønsker :)

Smykket er ett herlig sommersmykke i rosa og transparent hvit :) Oppreinnelig har jeg lagd dette i gult tidligere.

Skal si jeg syns det var kos og sette seg ned med perlene igjen :) Må nok dra dem frem litt oftere ja :)

 Satt sammen av ferskvannperler, svarowskikrystaller, rocaille sommerfugl slidere og sommerfugler i metall.

Nærbildet av selve "anhenget"

Smykket er nå på vei til sin nye eier og håper hun blir fornøyd :)
Jeg har også puslet litt med ett annet smykke den siste tiden også :) Nemlig brudesmykkene mine :) Øredobber og halssmykket er feridig, men mangler noen deler for å få ferdig armbåndet. Så det kommer det ikke noe bilde av riktig ennå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar