lørdag 2. juni 2012

Kjole shopping

Jeg husker ikke om det har blitt nevn her på bloggen tidligere, men i hvertfall så skal jeg være forlover til verdens beste venninne nå i august :)

Derfor har vi og hennes andre forlover i dag vært på kjole shopping :) Det er ikke mye over 2 mnd igjen til dagen dem,s, så godt og vite att kjolen er i boks :)

Vi tok turen til Gjøvik og en butikk som heter My wedding dress og din mote. Her har dem utrolig mye fine kjoler og i tillegg er dem ikke så værst på pris :)

Dagen kunne ikke vært bedre siden vi begge fant kjole og handlet dette :)

Fargetemaet til Jane og Stig er hvit, sølv og lavendel, så vi var på utkikk etter lilla kjoler. Var mye fint i denne fargen, på forhånd hadde jeg vel kanskje sett for meg en i mørk lille, men vi begge endte opp med og kjøpe i lys lilla, noe som glir rett inn blandt fargene dem ellers har valgt :)

Flere kjoler ble prøvd, men for min del endte jeg opp med en kort kjole, eller halv lang kanskje siden den ikke er sånn super kort :) Så da mangler man bare og få kjøpt seg sko så man har noe og ha på bena også :)

Her er kjolen jeg valgte :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er kjempefornøyd med fargevalget deres :D Kunne ikke passe bedre! hehe.. Og så lett det gikk for dere begge egentlig! Veldig bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skjønner jeg :) Kunne vel ikke blitt bedre :) Og fargen på kjolen var nydelig. Syns så mange av de mørke ikke hadde noe fin lilla farge, så dette ble helt klart den fineste fargen :) Ja, det gikk utrolig lett. Det hadde ikke jeg forventa, ikke for min del i hvertfall. Men veldig greit da :)

      Slett