mandag 9. januar 2012

Brudeshow!!

 Som nevnt tidligere kommer det nok til å bli noen innlegg frem over som vil handle om bryllup, da vi gifter oss oktober. Og det begynner å bli nærmere enn jeg liker. Siden vi satte datoen for litt over 2 år siden har jeg hatt så godt tid att jeg ikke har stressa med ting, men nå er det faktisk på tide å sette i gang med planleggingen for fult.

Derfor var jeg med Jane og hennes andre forlover på brudeshow i går. Brudehuset Hamar brudeshow, dette er den eneste brudebutikken her i nærheten, så det må man nesten få med seg :) Skal dit å prøve kjoler på torsdag så greit å få ett lite innblikk i årets kolleksjoner før den tid også :)

Var også litt utstillere, så vi dro til det åpnet for å titte og se om vi kunne få litt inspirasjon før selve showet begynt.

Var ikke sånn super mye og se på, men litt og fikk tatt med litt forskjellige brosjyrer. Så har litt å titte i. Vi hadde god tid før showet startet og satte oss ned i salongen der showet var og fikk slappa av og skravla litt først :)

Showet var kjempe bra og vi fikk se masse flotte kjoler. Både brudekjoler og selskapskjoler. Fikk også sett litt forskjellig til menn og barn. Og for meg er jo begge deler aktuelt, da jeg er en av forloverne til Jane og trenger en fin kjole til da :)

Fikk tatt en del bilder også, så avslutter innlegget med ett lite bilde ras :)


             





    




    



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar