mandag 23. januar 2012

Helgens begivenheter!

Denne helga har til motsetning til de fleste vært fylt av begivenheter. Hører med tilmskjeldenheten att vi har så mye planer påsken og samme helg.

Lørdag var det kun jeg som hadde planer. Dagen ble brukt til å slappe av hjemme før kveldens begivenhet.

Vi gikk ut av ungdomsskolen i 2001 og i helga hadde vi ett litt forsinka 10 års reunion :) Var nok ingen som var super ivrige på og arrangere dette, men noen tok til slutt hånd om saken og gjorde noe med det.

Var vel ca halvparten som dukka opp og det kan man vel ikke akkurat klage på :) Festlighetene fant sted på ett grendehus i nordbygda og her fikk vi servert god mat :)

Fikk snakka med folk man ikke har snakka med på borti 10 år. Er fortsatt mange som er bosatt her, men sjelden man treffer på noen.

Veldig hyggelig og hilse på folk igjen i hvertfall :)

Jeg tok kvelden litt tidligere enn alle andre pga søndagens planer så reiste hjem litt etter 1 på natta.

Søndagen var i grunn helt fylt opp, ble ikke noe tid til å sove lenge.
Vi var faktisk i kirka i gå. Det er i hvertfall noe som ikke skjer alt for ofte. Kun ved spesielle anledninger. Og anledningen denne ganger var utdeling av 4 års bok.
Jeg er fadder til min brors eldste datter og ble derfor invitert til å være med :)

Så var vi en tur innom hjemme for og slappe av og spise litt før vi skulle være med ett vennepar av oss på bryllupsmesse.

Det arrangeres bryllupsmesse på Rica Hotel Hamar og siden vi begge skal gifte oss i år, er jo dette noe som er greit å få med seg. Denne gangen fikk vi også lurt med oss våre gifteklare menn :)

Her var det masse utstillere av blomster, frisører, hudpleie, make-up, glassmagasinet, kitch'n, brudesalonger, fotografer, cateringfirma Hai smaksopplevelser, Roselund Park som leier ut lokale. Ja stort sett det meste man trenger til den store dagen :) Eneste jeg savna var en baker eller to. Jeg og Erik var på messen i fjor også og da var det to bakerier der også, noe jeg syns var ålreit.
Ellers var det veldig bra :)

Så var det jo selvfølgelig moteshow. Her fikk vi se selskapskjoler, undertøy til han og henne, brudekjoler, klær til brudgom og klær til brudepiker og brudsvenn. Masse fint å se på :) Kjole til dagen har jeg alt i boks, så der var det ikke så viktig hva som ble vist frem egentlig :p Var mange fine kjoler, men ingen slo slo min :)
Derimot var det ålreit å få sett litt flere selskapskjoler. Jeg skal jo være forlover i august og må skaffe kjole til da :)

Bra messe og flott show var det i hvertfall :) Så ble en bra dag dette :)

Det var mine sysler denne helgen :)
Har du gjort noe spennende i helgen?


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Det var veldig ålreit både på lørdag og søndag :D Artig å treffe så mange fra ungdomstiden igjen. Og veldig gøy å få med mennene på søndag! Fornøyd med den :)

    SvarSlett
  2. Godt å høre :) Syns du skal være fornøyd med den altså :) Jeg fikk jo lurt med meg Erik i fjor også, så her var ikke det noe problem i år heller. Skulle jo tru det var ålreit for dem å se litt også, men samtidig skjønner jeg att dem kanskje ikke er like opptatt av og reise på sånn som oss :) Bra helg var det i hvertfall :)

    SvarSlett