torsdag 23. februar 2012

Brudefrisyre

Dette er noe jeg har tenkt en del på i det siste.
Jeg holder på og få på plass hvem/hva/hvor jeg skal fikse hår og sminke på bryllupsdagen, så dette har da ført med seg att jeg for fult har begynt å tenke på frisyren også.


Jeg har jo i alle år (stort sett) hatt langt hår, men de siste 2 årene har håret bare blitt kortere og kortere. Dette er også noe jeg trives veldig godt med, så og spare for å få håret veldig mye lengre er ikke så veldig aktuelt.


Jeg har jo litt lengde på håret, men ikke såpass att det er mulig å få satt det opp på noe vi.
Dermed lurer jeg nå på hva jeg skal gjøre.
Ha håret som det er og kun style det. Regner jo med att en frisør har litt mer peiling på hva man kan gjøre med det enn hva jeg har.


Andre alternativet er og sette på extentions, sånn at jeg får lengde på håret og kan sette det opp i en ordentlig fin frisyre. 
Jeg har sett litt på nettet for å se litt forskjellige frisyrer. Har foreløpig ikke kommet over så mange med kort hår. Har sett noe, men ikke noe som jeg virkelig syns om.


Langt hår derimot er det masse av, og mye fint. Noe syns jeg kan bli for mye, men man kan gjøre det mer enkelt selv om man har langt hår også. Så jeg kan vel si på nåværende tidspunkt att jeg heller mer og mer mot extentions, men samtidig klarer jeg ikke helt og ta ett sikkert valg heller. Så vi får se hva det blir. Tror også jeg skal høre litt med frisøren før jeg tar det endelige valget også.


Hva mer du? Og har du noen tips/råd?

2 kommentarer:

  1. Mange flotte frisyrer :)Men likte best bilde nr 2 og 3

    SvarSlett
  2. Enig med deg, mange fine frisyrer :) Liker også godt nummer 3 av de bildene jeg har lagt ut her.

    SvarSlett