søndag 12. februar 2012

Morsdag

I dag har det vært morsdag. Dette er en dag som jeg har vært vant med å feire siden jeg var liten, og tradisjonen tro feires fortsatt denne :)
I år er jeg også selv en av alle mammaene rundt om i landet. Og min første morsdag har vært veldig fin :)

Dagen startet med pakke på sengen :) Noe som var veldig koselig :) Og innholdet i pakken kan man absolutt ikke klage på :)
Myk og god morgenkåpe, mykt å godt pledd og på toppen av det hele gave kort på massasje :) Nå skal a mor kose seg :)

Når jeg og min bror var små sto vi alltid opp og lagde frokost som mamma fikk på sengen sammen med pakke på denne dagen. Samme ble gjort på farsdagen. Dette er nye jeg syns er koselig, men helt greit med bare pakke på sengen i dag. Iris er i grunn litt for liten til å lage frokost til mammaen sin ennå og syns det er litt tidlig med frokost kl 7 :)

Så her sto vi opp når pakken var åpnet, frokosten tok vi litt senere.
Mens jeg ga Iris frokost bakte Erik sjokoladekake :) Måtte jo ha noe og kose oss med litt lenger utpå dagen.

Mens Iris sov seg en dupp lagde jeg krem til kaken så vi fikk tatt oss en smak :)


Resultatet av kakebakingen. God ble den også :)

Når Iris våkna ordna vi oss og gikk til mamma og pappa hvor vi fikk servert middag, dessert og kaker for å feire litt :)

Her var også min bror med familie så dette ble en fin ettermiddag :)

Kvelden har jeg tilbrakt på sofaen under mitt nye pledd :)

Håper alle har hatt en fin morsdag og blitt satt pris på av sine barn og/eller satt pris på sin mamma :)


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar