mandag 27. februar 2012

Nye ting til hjemmet!!

Før helgen og i helgen har det kommet noen nye ting inn i hjemmet som jeg tenkte å dele med dere :)
Det ble vel ikke mer eller mindre om man vil 3 dager på rad med shopping på meg :) Det er ikke og forakte :)

Torsdag og fredag var jeg ute sammen med Erik og Iris. Torsdagen skulle vi til Hamar for å ordne med pass til Iris, så i samme slengen dro vi innom Bohus for å titte litt der. Vi kjøpte jo for en stund siden en bokhylle og denne trenger litt pynt. Dro tomhendt  fra Bohus denne dagen.

Fredagen tok vi oss en tur til Elverum og Kremmertorget. Her skulle vi egentlig bare se etter sengeteppe til senga på gjesterommet. Dette fikk vi tak i :) Og i tillegg fikk vi tak i nye puter til sofaen. Etter att vi kjøpte oss ny sofa i januar har vi vært på jakt etter dette da de vi hadde ikke helt passa inn lenger.
Så endelig ble det nye :) Vi valgte å kjøpe to forskjellige for ikke bare og ha like :)

Ensfargede med litt pynt.

Og to med litt motiv, eller tekst. Liker veldig godt budskapet her.
Husk gårdsdagen
Drøm om morgendagen
Lev i dag

Lørdag morgen fikk jeg melding av Jane, om jeg ville være med på shopping, og som sagt, jeg er ikke vond og be :) Så denne dagen ble det ordentlig jenteshopping :) Noe som ble til en veldig hyggelig dag og  noen skatter ble med hjem.

Vi var i ett par interiørbutikker i Hamar sentrum hvor jeg fant noe til å ha i bokhylla :) Endelig :)
Første butikken vi var inneom var Feel :) Denne butikken har jeg ikke besøkt før, men kommer garantert til å dra tilbake :) Her kan man virkelig gå seg bort og titte på at det fine dem har :)

Det første vi så på var en helt ny serie med figurer som har kommet nå :) Denne falt jeg skikkelig for og en måtte bli med hjem :)

Serien heter "More than words" 
Her var det så masse fine figurer, så vanskelig å velge, men denne var den første jeg plukka ut og falt for.
Jeg kommer garantert til å kjøpe flere av disse figurene.

Kjøpte også med en ting til fra denne butikken. Dette er ett hus man kan ha telys i og har fått plass i stua :)


I neste butikk fant jeg ett par ting til til bokhylla. Vi har tidligere vært en tur på Nille for å se på dette. Men de dem hadde der syns vi ikke helt om. Man må jo ha bokstøttere i en bokhylle og jeg fant noen utrolig fine :)


2 bokholdere med ramme :) Som dere ser mangler det fortsatt bilder, men dette kommer. Må bare finne ut hva vi skal sette inn der.

Til slutt ett oversiktsbilde av tingene plassert i bokhylla :)

Det er fortsatt plass til mere i bokhylla, så vi får se om det kommer noe mere der etter hvert :) 




2 kommentarer:

  1. De putene med noter på ble jeg missunnelig på :p De hadde blitt kjempefine her også! :p hehe.. Ellers synes jeg du fikk veldig fin pynt på jenteshoppingen vår :D Veldig god skattejakt der :)

    SvarSlett
  2. Det skjønner jeg :) Var faktisk Erik som fant putene :)

    Veldig fornøyd med handelen på jenteshoppingen, nå mangler det bare å få satt inn noen bilder også :)

    SvarSlett